Wednesday, July 9, 2014

Pärnu ballaad*

Suvi nii soe.
Asfalt sulas linnas
Kavatsus tekkis mul minna
nädalaks puhkama Pärnusse
...
/R. Valgre/

Selle kurja kavatsuse sõita Pärnusse suutsin ma esmalt maha müüa Kairele ja Morrisele. Siis sai kaasa võetud ka Liisi ja Flaffi. Ning lõpuks otsustas ka Inga koos Keiliga endid meie autosse kaasa pakkida. Ilmselgelt ei mahu see kamp minu pisikesse skädiläkki ja seega sai ärandatud Liisi äia auto :)

Start 6:30 Jürist. No mis saab olla veel mõnusam, kui kupatada kõik agilityhullud hommikul vara ühte autosse, lasta neil 1,5 tundi küpseda ning siis autouks avada ning rajale lasta. Nullikud siis ikka esimesena.  Sümpaatsel kohtunikul Tamas Traj´l olid ka sümpaatsed rajad. Tõesi väga mõnusad rajad - ei mingit trallamist ringi ratast, aga ei midagi peadpööritavat. Loetlen ette tulemused tähtsuse järjekorras:
  1. Lucky tegi kaks ilusat puhast rada - ei lipanud minema, ei kukkunud pulk
  2. Esimesel rajal tegin väga tipp topp vabandust väljenduse eest aga persetuse.Teisel rajal sooritasin enda arvates väga fäänsi võtte (loomulikult ma ei tea selle võtte nime - kas peakski? Peasasi, et võtet tead :P), mis ka kenasti laabus ja ehk õigustas end.
  3. Esimesel rajal II ja teisel rajal III koht.
Pärnu võistlusega jäin väga rahule. Ühel rajal üks kaar tuli tiiibakene suur, aga see pigem minu näpukas.
Ilus päev väga hea seltskonnaga.

*Ballaad on lüroeepilise sisuga jutustavat laadi mitmestroofiline luuleteos. Peamiselt põhineb legendidel või rahvajuttudel, mille tegelased võivad olla kangelaslikud. Ma arvan, et kõik need, kes tõusevad puhkepäeval enne kella kuute, et sõita kuhugi võistlustele on piisavalt kangelaslikud, et ballaadi pääseda.

Järgmine selline võimalus tekib juba nädala pärast, mil Liisi ja Fluffiga stardime (veel varem kui 6:30) Lohkva võistlusele. Juhuu, elagu seltsimehed unetud!

No comments:

Post a Comment