Wednesday, July 10, 2013

Igas päevas üks pisike rõõm

Mõtlesin pikalt, et kuidas seda aega, mil Luckyga koos oleme olnud, iseloomustada või mida Lucky kohta öelda...
Harva, kui mina olen sõnatu. :) 

Ühte pisikesse spanjelipoissi mahub nii palju rõõmu ja lusti, aktiivsust, headust, nutikust, siirust, armastust, hellust, lustakust. Valmidust koos tegutseda, õppida. Andestada ja unustada kõik teiste neljajalgsete paha-ütlemised, seejuures jääda ise julgeks poisiks, aga mitte kunagi ise vastuhakata. 

Lucky on olnud uskumatult lihtne (seda kõige paremas tähenduses) koer. On koer, aga pole probleemi. Ei ole kutsikamuresid ega murdeea probleeme. Jah, loomulikult tulevad mõnikord pähe "head" mõtted, aga neist ükski ei küündi selleni, et peaks surfama " Kuidas kasvatada lemmiklooma" raamatutes või internetis. 

Ükski päev ei saa meil alata pahatujuliselt. Seda, kuidas Lucky hommikul oma unenägudest jorutades laulab, peab ise kuulama ja nägema. Sinna juurde tehakse jooga-venitusharjutusi ning üritatakse Emma külje alla pugeda ja teha kõik selleks, et Emmale meeldida. 

Sama naljakas, kui hommikune jorutamine, on ka trummeldamine kahe käpaga vastu toidutünni.

Ma olen väga väga õnnelik, et Lucky-poiss meie juurde tuli. 
Tänud Ingale, kes Kuts-Kutsi minu kasvatada usaldas ja kes aitab meid kõiges - tõesti kõiges. 
Tänud Heikile ja perele, kes on meie parim Support- team ever :) 
Tänud ka sõpradele, kes arvestavad, et päris kõike ja iga kell ma teha ei saa või saan, aga siis koos koertega.

Kniks ja Kraaps Teile! 

Tagasivaade möödunud aastasse



No comments:

Post a Comment