Thursday, March 27, 2014

On asju, mis on söögist tähtsamad

Meil läheb hästi. Ptüi, ptüi, ptüi. Ma olen kirjeldamatult õnnelik oma pisikese Luckypoisi üle. Pisike, sest ta lihtsalt on pisike, aga hirmus armas minule. Ma olen enam kui kindel, et kui teil õnnestuks temaga mõned päevad koos veeta, siis te oleksite ka 24/7/365 temasse lihtsalt armunud ja hõljuksite hommikust õhtuni naeratus näol. Ja raske on öelda, mis temas on see X faktor, mis ta nii mõnusaks kaaslaseks teeb. Ta on üks suur kompott, kuhu sisse on kokku keeratud kõik head asjad.

Kui muidu võiks öelda, et spanjeli elu tiirleb ümber söögikausi, siis mulle tundub, et sellele poisile on eluküsimus, et terve kari oleks pidevalt koos. Ja mitte koos koos vaid hästi tihedalt koos. Hea oleks, kui kõik kahe- ja neljajalgsed mahuksid ühe väikese ruudu sisse ära. Emma tahab ka, et kari koos püsiks. Aga talle ei ole nii tähtis, et kari õlg õla kõrval seisaks. Kuidas see kõik välja näeb? Kodustes tingimustest tiirleb Lucky nii kaua ümber inimeste, kui nad on lõpuks mõistnud, et nad peavad koos istuma või seisma. Siis võib ka loomalaps rahulikult tagumiku maha panna. Samuti on ta võimeline istuma vaikselt, oma sõstrasilmadega vannitoa või mingit muud ust piideldes, mil keegi sealt väljub ja ühineb kogu karjaga. Ka jalutama minnes on väga tähtis, et kogu kamp püsiks meetri raadiuses. Selline karjataja siis :)

Lucky- Plaki on ka palju suurem musi- ja kallikoer kui Emma. Ikka väga harva tahab Emma sülle. Pai küll, aga mitte sülle. Rääkimata siis temapoolsest musi-rallist. Aga Lucky peab kindlasti saama vähemalt kord päevas sülle nii, et kaks käppa teineteisel pool kaela ja siis kas koon tugevasti minu lõua alla või nii, et ta saaks võimalusel rippuvaid kõrvarõngaid kõrvast ära varastada.

Agilityst ka. Minu meelest läheb meil hästi s.t plaanipäraselt. Täpselt parajas tempos. Ilma suuremate tagasilöökideta. Kuna viimasest võistlusest pildimaterjali pole, siis mõtlesin, et võtan ühte reedesesse trenni oma pisikese punase fotoka kaasa ning sai ülesfilmitud järgnev reedeõhtune agility-chill: http://youtu.be/o2t7UHtDoJ8




No comments:

Post a Comment