Tuesday, June 18, 2013

Elegantne kukkumine elegantse koeraga

Registreerisin Lucky ka 16. juuni näitusele. Mis toimus ikka Annikorus nagu eelmise päeva näituski. Tegelikult oli minu plaan selline, et kuna need Tartumaa näitused olid Lucky jaoks täiesti esimesed, siis ma vaatan teise näitusepäeva hommikul, mis näoga koeralaps mulle otsa vaatab. Kui ta on ikka eelmisest päevast väss, siis ma ei lähe näitusele ja sõidame hotellist kenasti Tallinna tagasi.

Hommikul vaatas mulle aga otsa kaks suurt musta silma ja liputav saba. Seega, mõtlesin, et hääkene küll, lähme siis lihtsalt "harjutame" seda shõubisnesi karusellis olemist.

Kohtunikuks oli Colette Muldoon (Iirimaa). Kuna ringi läksime hommikul vara, siis oli rohi veel märg ja minul jalas sileda tallaga kingad. Ja loomulikult suutsin ma ringis elegantselt käbla käia. Aga ma üritasin teha nägu nagu see oligi planeeritud nii :) Kohtunik pärast ütleski, et meie liikumine oli väga elegantne hoolimata kukkumisest.

Lucky tegi taas väga kena soorituse. Väga ilus jooks ja kena seis. Võib olla liikumine oli tiba aeglasem ja mitte nii "light up" kui eelmisel päeva, mis on ka täiesti mõistetav :)

Kirjeldus:beautiful teeth, nice dark eye, good tight eyerims, good earset, good feathering. nice depth of chest, well handled + presented.

Tulemus: SP 1, TPJ, JSERT, PI 1, VSP

Kokkuvõttes oli meil Luckyga suurepärane nädalavahetus. Tasus see 500 km ikka maha sõita :)





No comments:

Post a Comment