Wednesday, December 19, 2012

Hea sõbra jaoks on valla

Ootan külalisi
Hea sõbra jaoks on valla
mu uksed ja mu hing,
mu silmad ning mu kõrvad
ning mu perekonnaring.
Kui tahad, tule alati,
ma ootan aken avali
või lenda-lenda kas või
läbi telekanal...


Meil on viimase kuuga külas käinud vähemalt 20 jalapaari,  mida on olnud tore üle nuusutada. Sama palju huvitavaid saapaid ja ligikaudu kümme käekotti, kuhu on ju äärmiselt põnev oma nina pista ning mütsidest, kinnastest ja sallidest, mida on hea vargsi ära pätsata - no neist me ei räägigi. Külalisi on olnud suuri ja väikesi, mehisemaid ja väga naiselikke, kõvahäälseid ja vaikseid - hea sotsialiseerumiskursus Luckyle.

Tore on aga see, et külaliste lõppu ei paista tulevat ja seega on lootust uutele põnevatele esemetele. Iga toreda sõbra üle on meil vaid hea meel ja kõik on teretulnud.

Kui kõik külaliste võimalikud ja võimatud asjad on üle nuusutatud ja tundub, et mänguks ei lähe, siis nii Lucky kui ka Emma tõmbuvad viisakalt tahaplaanile. Emma oma pessa ja Lucky läheb akna alla uusi külalisi ootama, mis sest, et vanad pole veel äragi läinud. 

Kui veel Luckyt meil ei olnud, siis iga kord kui meile külalised tulid, siis hakkas Emma manguma. Ei...mitte toitu vaid tähelepanud. Ta ulgus ja tegi oma kummalist häält seni, kuni keegi ta otsa kasvõi korrakski vaatas või veelgi parem, ta sülle võttis. Nüüd on ta aga mõistnud, et tema ei olegi maailmanaba ja pisike Lucky oskab külalistega kenasti käituda lahkudes sobival hetkel areenilt. Järelikult tuleb ka Emmal käituda mõistlikult ja mitte tähelepanu pärast eluhinna eest võidelda. Nii, et nüüd on päris mõnus kostitada sõpru nii, et su ümber ei ole ulguvat koera. 
Me kolmekesi tuleme...

Eile käisid külas minu head sõbrad/endised kolleegid Ifist ja lisaks heale söögile- joogile, toodi ka külakostiks kaheksa pruuni spanjelikoera. Siinkohal tuleb ära mainida, et tegu ei olnud siiski mitte eluskoertega, vaid Eva-Grete oli valmistanud suurepärased lollipop cakes ehk siis koerakujulised koogiampsud pulga otsas. Kuna tegu oli äärmiselt nunnude spannudega, siis minul ei olnud südant neil pead otsast hammustada ja nii on minu koogikoerad kenasti alles ja hoian kiivalt silma peal, et keegi teine neile viga ei teeks. 

Oi poisid-plikad
tore on see elu
JAAA!
Kui kõikidel on
seltsimees ja semu
HURRAA!

Kui sinu hoov on ka su sõbra õu,
siis ükski soov ei käi teil üle jõu!
Kui põnevaks ja rikkaks
laupäev saab,
kui sulle sõbrad
külla tulevad!
JAAA! 






No comments:

Post a Comment