Wednesday, November 7, 2012

Uus huvitav maailm



Ma pole veel näinud koeralast, kes nii kiiresti uue maailmaga kohaneb. Uus kodu uudistati kiirelt üle, kahejalgsetega saadi sõpradeks, omistati Emma mänguasjadekast, oma pesa ja söögikauss. Tutvust prooviti sobitada ka Emmaga. Olgem ausad, ma olin valmis koerte omavaheliseks kadeduskakluseks ning eraldama nad paariks päevaks erinevatesse tubadesse. Tulemus oli aga see, et esimese päeva õhtuks said mõlemad koerad olla ühes ruumis. Loomulikult olen ma elimineerinud või pööranud erilise tähelepanu situatsioonidele, mis võivad konfiktini viia. Mulle tundub, et mida päev edasi, seda paremaks läheb koerte omavaheline suhe. Mul on hea meel Emma üle, kes hakkab vaikselt mõistma, et see väike neljajalgne elektron jääb meie juurde elama.

Kõige hämmastavam oli näha, kui kiiresti Lucky õppis ära selle, et köögiaknast saab kiiresti õue pissile. Kui põis nii täis ei ole, siis short cut´i  kasutama ei pea ning võib ka esikuuksest õue lahkuda. 

Lucky on kahes tegevuses tõeline viieline: pissimine/kakamine õue ja magamine omas pesapuuris. Vaid esimese öö veetsin mina diivanil ja Lucky diivani ees. Järgnevad ööd ja päevamagamised on Luckyl olnud 100% unerohked oma pesas. Emma magab samal ajal oma pesas. 

Vaikselt oleme tutvust teinud ka imeloomadega: pesumasina, tolmuimeja ja fööni kummaliste häältega. Uued helid, lõhnad, nähtused võetakse kiirelt omaks. Mõnikord on uued kogemused väikestel jalutuskäikudel nii huvitavad, et õues unustatakse isegi piss tegemata. Siis tuleb minna köögiakna alla, kus Luckyle meenub, et piss tuleb ka ikka ära teha. 

Iga päev toob uusi ja põnevaid õppetunde. 


No comments:

Post a Comment